مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-23اقتصادي

شهرداری برای انتقال جمعه بازار ششصددستگاه زمین تامین کند


فرماندار شهرستان همدان با اشاره به جانمایی اشتباه جمعه بازار در ششصد دستگاه گفت: شهرداری برای انتقال این جمعه بازار که باعث ترافیک شده است، - مسلم مخفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نارضایتی مردم منطقه 600 دستگاه نسبت به فعالیت جمعه بازار در این منطقه اظهار کرد: معلوم نیست سال های گذشته با چه توجیهی شهرداری این منطقه که شرایط لازم را ندارد، تبدیل به جمعه بازار کرده و هر جمعه اهالی این منطقه با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه آلودگی صوتی و محیطی در روز تعطیل برای اهالی منطقه ششصد دستگاه ایجاد شده و جانمایی جمعه بازار در این منطقه کار اشتباهی بوده است؛ ضمن اینکه آن منطقه مشکل ترافیک را هم دارد گفت: در حال حاضر شهرداری باید زمینی برای انتقال جمعه بازار این منطقه مشخص کند.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید به اینکه این موضوع در جلسات مختلف به شهرداری اعلام شده است و همچنان منتظر هستیم که زمین مناسبی از سوی این دستگاه برای انتقال جمعه بازار تامین شود افزود: اهالی این منطقه به خاطر یک تصمیم اشتباه اذیت می شوند و انتقال جمعه بازار باید در دستور کار جدی باشد.

وی خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که با شهرداری داشتیم به دنبال تامین زمین هستند اما با توجه به شرایط امروز کمی دشوار شده که اگر همت کنند کار انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای انتقال جمعه بازار ششصددستگاه زمین تامین کند

شهرداری برای انتقال جمعه بازار ششصددستگاه زمین تامین کند