مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-31سياسي

هتاکان به قرآن مزدور صهیونیست ها هستند


رییس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می برد.

- گفتگویی را در این باره با دکتر محمد صالح الموعد ، رییس هیئت مشورتی و سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج انجام داده که مشروح در آن ادامه می آید: در برهه اخیر، شاهد تداوم هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن این کتاب مقدس از سوی برخی افراد در سوئد و دانمارک بوده ایم.

نظر شما درباره این رخ دادها چیست و واکنش های جهان عرب و جهان اسلام به تعرض به قرآن کریم را چگونه ارزیابی می کنید؟ در خصوص واکنش ها، ما شاهد اجماع در سطح جهان عرب و جهان اسلام بوده ایم.

برای نخستین بار دیدیم که اتحادیه عرب موضع گیری کرد و رؤسای جمهور، فرماندهان و رهبران جهان عرب و جهان اسلام این اقدام را محکوم کردند؛ زیرا این اقدام ناپسند و بزرگ، قرآن، اسلام، پیامبر و دین ما را مورد اهانت قرار می داد.

بنابراین جنبشی که در میان جوامع عرب و مسلمان شاهد بودیم، نسبتاً قابل قبول بود، اما به فعالیت های بیشتری نیاز داریم.

من به نمایندگی از شورای علمای فلسطین از ملل عرب و مسلمان درخواست می کنم که راهپیمایی های میلیونی برگزار کنند و ضد کشورهای غربی که از این ستمکاران، افراد بی ارزش و جنایتکاران که به مقدسات، قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکان به قرآن مزدور صهیونیست ها هستند

هتاکان به قرآن مزدور صهیونیست ها هستند