مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-06حوادث

دستگیری اعضای یک کانال تلگرامی خانوادگی صیغه یابی


رییس پلیس فتا استان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رسول جلیلیان در کرج، گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی، به پلیس فتا مراجعه کرد.

وی افزود: افرادی ناشناس با راه اندازی یک کانال جعلی تلگرامی با عنوان صیغه یابی با شیوه متقلبانه اقدام به کلاهبرداری 150 میلیون ریالی کرده اند.

وی افزود: بررسی های کارشناسی ماموران حکایت از این داشت که فرد کلاهبردار با عناوین مختلف از جمله حق معرفی و گواهی تضمین مالباخته را 15 میلیون تومان سرکیسه کرده و با مسدود کردن حساب کاربری نامبرده را دست به سر کرده اند.

رییس پلیس فتا استان البرز اضافه کرد: ماموران با انجام یکسری اقدام فنی و پلیسی، رد پایی از عامل کلاهبرداری در یکی از مناطق شهرستان چهارباغ به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه همدست و برادرش دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

جلیلیان تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی اعتراف کرد با شیوه جعل مجوز پلیس امنیت و حوزه علمیه مبنی بر راه اندازی کانال تلگرامی کاربران اینترنتی را فریب داده و با شیوه های متقلبانه نزدیک به 3 هزار نفر را سرکیسه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک کانال تلگرامی خانوادگی صیغه یابی

دستگیری اعضای یک کانال تلگرامی خانوادگی صیغه یابی