مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-13پزشكي

برپایی اردوی جهادی دانشجویان پزشکی در مناطق کم برخوردار «شاهیوند»


مسوول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان گفت: این گروه جهادی متشکل از 85 دانشجو دانشگاه علوم پزشکی اردو خود را در عرصه های بهداشت و درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد ابدالی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحت عنوان گروه جهادی شهید دکتر علیرضا ولیان چندسالی است که فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم استان لرستان و همچنین حفظ و گسترش روحیه خدمت به محرومین و خودسازی دانشجویان آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون با برگزاری پنج اردوی جهادی در اقصی نقاط محروم استان در مقاطع مختلف سال به خصوص در تابستان  هر سال سعی در برآورده کردن هدف خود داشته است.

مسوول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان بیان داشت: این گروه جهادی متشکل از 85 دانشجو دانشگاه علوم پزشکی اردو خود را در عرصه های بهداشت و درمان، غربالگری، فرهنگی، آموزشی و.

از امروز به مدت یک هفته در مناطق کم برخوردار شاهیوند واقع در شهرستان چگنی برگزار می کند.

ابدالی با بیان اینکه طی این اردو در سه روز اول به شکل غربالگری در داخل روستاهای منطقه به شکل نیمه متمرکز خدمت رسانی می شود، افزود: در 2 روز آخر به شکل متمرکز، پزشکان متخصص و دندانپزشکان به ارائه خدمات می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی جهادی دانشجویان پزشکی در مناطق کم برخوردار «شاهیوند»

برپایی اردوی جهادی دانشجویان پزشکی در مناطق کم برخوردار «شاهیوند»