مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-09اقتصادي

75 هزار تن گندم در استان سمنان خریداری شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در سال جاری 75 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا قاسمی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان درباره خرید تضمینی گندم، تاکید کرد: در سال جاری 75 هزار تن گندم در استان سمنان خرید تضمینی شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 60 هزار تن گندم تضمینی خریداری شده بود، افزود: امسال به همت زارعان استان سمنان شاهد افزایش خرید تضمینی گندم بودیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در سال جاری 18 درصد نسبت به سال قبل بیشتر شده است، ابراز داشت: دستیابی به امنیت غذایی و خودکفایی در محصولات استراتژیک مانند گندم برای ما یک راهبرد محسوب می شود.

قاسمی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی مشکلات و مضیقه های جدی را برای بهره برداران بخش دام و کشاورزی کشور و طبیعتاً استان سمنان پدید آورد، گفت: دولت تلاش کرد تا این مشکلات به حداقل برسد.

وی از اتخاذ سیاست توازن و رعایت حقوق مصرف کننده توسط دولت در مقوله بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد و بیان کرد: با رعایت الزامات به استمرار تولید امیدواریم به زودی شاهد تحقق تعادل در زمینه تولید و عرضه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار تن گندم در استان سمنان خریداری شد

75 هزار تن گندم در استان سمنان خریداری شد