مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-29بين الملل

ترامپ: فقط من می توانم بایدن را شکست دهم


کاندیداهای جمهوری خواه انتخابات 2024 آمریکا برای نخستین بار در کارزار انتخاباتی آیووا شرکت کردند و ترامپ که بر اساس نظرسنجی ها، کاندیدای پیشروی این حزب محسوب می شود گفته که تنها کاندیدای جمهوری خواهی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی می تواند پیروز باشد.

- کاندیداهای جمهوری خواه انتخابات 2024 آمریکا برای نخستین بار در کارزار انتخاباتی آیووا شرکت کردند و ترامپ که بر اساس نظرسنجی ها، کاندیدای پیشروی این حزب محسوب می شود گفته که تنها کاندیدای جمهوری خواهی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی می تواند "پیروز" باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری NPR، دونالد ترامپ و رونالد دی سانتیس، دو کاندیدای جمهوری خواه و رقیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مراسم جمع آوری کمک انتخاباتی سالانه موسوم به شام لینکلن حضور داشتند.

به تمامی 13 کاندیدای انتخابات 10 دقیقه زمان داده شد تا سخنرانی کنند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و کاندیدای انتخابات سال آتی میلادی با وجود مشکلات حقوقی نسبت به دیگر رقبایش پیشرو است.

وی به شرکت کنندگان در این مراسم گفت که تنها کاندیدایی است که می تواند در انتخابات سال آتی میلادی پیروز شود و این مساله را مطرح کرد که این تنها دلیلی است که او با حجم زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: فقط من می توانم بایدن را شکست دهم

ترامپ: فقط من می توانم بایدن را شکست دهم