مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-07اقتصادي

166 میلیون مترمکعب در برداشت آب های زیرزمینی اصفهان صرفه جویی شد


رییس گروه حفاظت و بهره برداری از آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از 2700 پروانه بهره برداری چاه کشاورزی 166 میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، مینا بَگی با اشاره به اصلاح و تعدیل بیش از 2700 پروانه بهره برداری چاه های مجاز کشاورزی در دو سال اخیر، اظهار داشت: در سال 1401 و 1402 به ترتیب یکهزار و 740 و یکهزار پروانه بهره برداری چاه های مجاز کشاورزی اصلاح و تعدیل شدند.

وی افزود: حجم آب صرفه جویی شده از محل اصلاح و تعدیل پروانه ها بیش از 166 میلیون مترمکعب است.

رییس گروه حفاظت و بهره برداری از آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: مهمترین اقدام جهت مقابله با تداوم افت سطح آب زیرزمینی اجرای پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی است که توسط دفتر حفاظت منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان اجرا و پیگیری می شود.

بگی خاطرنشان کرد: در راستای چاره اندیشی برای کنترل عملیات حفاری در استان، تجهیزات مکان یاب (GPS) روی همه دستگاه های حفاری استان نصب شده و نظارت بر این دستگاه های حفاری به صورت مستمر انجام می شود.

وی افزود: استان اصفهان به عنوان استان پایلوت در کشور با راه اندازی سیستم نظارت بر فرآیند حفاری، تمام مراحل فرآیندهای حفاری چاه های مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 میلیون مترمکعب در برداشت آب های زیرزمینی اصفهان صرفه جویی شد

166 میلیون مترمکعب در برداشت آب های زیرزمینی اصفهان صرفه جویی شد