مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-31حوادث

توقیف 420 کیلوگرم چوب«چنار»قاچاق در سال جاری


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از توقیف 420 کیلوگرم چوب چنار قاچاق در سال جاری در این استان خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی در عرصه های ملی استان حضور دارند و با متجاوزین به عرصه های ملی و قاچاق .

- عباس عباسی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه قاچاق چوب بیشتر در شهرستان های زنجان و طارم اتفاق می افتد، اظهار داشت: این مهم به دلیل بالا بودن ارزش ریالی چوب آلات در این مناطق است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 61 هزار و 920 کیلوگرم چوب آلات قاچاق در استان توقیف شد، تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی در عرصه های ملی استان حضور دارند و با متجاوزین به عرصه های ملی و قاچاق هرگونه فرآورده های جنگلی برخورد قاطع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال در استان به میزان 420 کیلوگرم چوب چنار توقیف شد، ادامه داد: در این راستا امسال تاکنون برای یک فقره مورد تشکیل پرونده شد این در حالی است که سال گذشته برای 31 فقره قاچاق چوب در استان تشکیل پرونده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 420 کیلوگرم چوب«چنار»قاچاق در سال جاری

توقیف 420 کیلوگرم چوب«چنار»قاچاق در سال جاری