مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-25اجتماعي

تردد بارکش ها در کرمانشاه کجاست؟


رییس پلیس راهور استان کرمانشاه، از توقیف بیش از 950 دستگاه کامیون متخلف توسط پلیس راهور استان خبر داد و گفت: تردد آن ها به مراکزی مانند میدان میوه و تره بار، - رییس پلیس راهوراستان کرمانشاه از توقیف فیزیکی و سیستمی بیش از 950 دستگاه کامیون متخلف توسط پلیس راهور استان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از آنجا که کلان شهر کرمانشاه از جمله شهرهایی است که بیشترین تعداد کامیون ها رابه خود اختصاص داده، تردد و پارک وسایل نقلیه سنگین در معابر درون شهری باعث ایجاد ترافیک، آلودگی صوتی و هوا و در نهایت تصادفات زیان بار می گردد.

وی ادامه داد: پلیس راهور استان در راستای وظایف ذاتی خود و برابر مقررات قانونی در جهت جلوگیری از ورود و توقف کاموین ها در سال جاری با فعال کردن گشت های ویژه در طول شبانه روز نسبت به اعمال قانون کامیون ها اقدام کرده بنحوی که در سال جاری تعداد 750 دستگاه توقیف سیستمی و 200 دستگاه نیز در پارکینگ توقیف شدند و بیش از 31 هزار فقره اعمال قانون کامیون ها توسط پلیس راهور استان انجام گرفته است .

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه مهمترین چالش های وسایل نقلیه سنگین در شهر کرمانشاه را تردد آن ها به مراکزی مانند میدان میوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بارکش ها در کرمانشاه کجاست؟

تردد بارکش ها در کرمانشاه کجاست؟