مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 05:202023-08-22فرهنگي

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی که در آزادشهر برپا خواهد شد، آغاز شده و علاقمندان تا 30 آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

- طیبه رجنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آزادشهر اظهارکرد:فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی در بخش های موشن گرافی، عکس نوشته ، دلنوشته و داستانک آغازشده است.

وی تصریح کرد: موضوعات این جشنواره دین مداری و نقش آن در سلامت و اخلاق اجتماعی، نقش بانوان الگوی سوم در تحکیم خانواده، ازدواج و تشکیل خانواده با معیار سبک زندگی قرآنی و نقش آفرینی بانوان در کاهش آسیب های اجتماعی از منظر قرآنی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: پایداری و زیست عفیفانه موضوع ویژه ی این جشنواره است که علاقمندان می توانند در حوزه های  زیست عفیفانه در ارتقاء سطح اخلاق اجتماعی، فرزندآوری،گرایش به ارزش های حیا و فرهنگ پوشش در نوجوانان، نقش نماز و امر به معروف در سلامت روحی و روانی و فردی و اجتماعی آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر، شورای اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می شود

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می شود