مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-13سياسي

ساختار حلقه میانی و مردمی سازی در آموزش و پرورش استان فارس بی نظیر است


مشاور وزیر کشور در حوزه اصلاح ساختار جمعیت و سلامت عمومی ضمن اشاره به اهداف مردمی سازی در حوزه حمایت از جمعیت جوان کشور گفت: ساختار حلقه های میانی شکل گرفته و مردمی سازی که در آموزش و پرورش فارس به وجود آمده است در کشور بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد اسماعیل اکبری در جمع مشاوران جوان و مردمی سازی ادارات آموزش و پرورش استان فارس در شیراز ضمن تجلیل از ساختار شکل گرفته در جمعیت فرهنگیان جوان در حوزه مردمی سازی و حلقه های میانی، افزود: هسته و مدل استان فارس را باید در کشور تکثیر کنیم و می تواند الگویی جهت تحقق اهداف مختلف تحول در دولت مردمی باشد.

مشاور وزیر کشور در حوزه اصلاح ساختار جمعیت و سلامت عمومی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، پیری جمعیت را از عوامل خطر آفرینی تلقی کرد که باید با هوشمندی و البته فرهنگ سازی از آن جلوگیری کرد.

اکبری با اشاره به دلایل پایین آمدن نرخ تولد در کشور، غالب مشکلات را فرهنگی نامید و بر شکل گیری هسته های مسئله محور در حوزه جمعیت تاکید کرد.

مشاور وزیر کشور در حوزه اصلاح ساختار جمعیت و سلامت عمومی جمعیت جوان  را بازوی اجرایی و موتور محرکه کشور در اقتصاد، صنایع و به خصوص در راهبری فضای فرهنگی و تربیتی خواند و افزود : اگر کشور از وجود جوانان مبتکر و خلاق تهی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار حلقه میانی و مردمی سازی در آموزش و پرورش استان فارس بی نظیر است

ساختار حلقه میانی و مردمی سازی در آموزش و پرورش استان فارس بی نظیر است