مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-17سياسي

افزایش بهره وری نظام سلامت با الگوهای عدالت محور


وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ عمومی سلامت گفت: برای سازگار کردن سبک زندگی با مؤلفه های سلامت باید از خانواده شروع کنیم بنابراین طرح سلامت خانواده را طراحی و اجرا کردیم و در این طرح هر کد ملی یک پرونده الکترونیک سلامت خواهد داشت.

- وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ عمومی سلامت گفت: برای سازگار کردن سبک زندگی با مؤلفه های سلامت باید از خانواده شروع کنیم بنابراین طرح سلامت خانواده را طراحی و اجرا کردیم و در این طرح هر کد ملی یک پرونده الکترونیک سلامت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در جلسه شورای معاونان وزارت بهداشت که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت بهداشت - برگزار شد، گفت: آموزش ارکان مختلفی دارد که مهمترین رکن آن استاد است و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری شود، کیفیت آموزش ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان این که از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارتقای شاخص های بهداشت، سلامت و پیشرفت در حوزه پزشکی است، افزود: سازمان های بین المللی اذعان دارند که حوزه سلامت، جمهوری اسلامی ایران در منطقه در جایگاه نخست قرار دارد؛ آنچنان که در دوران همه گیری کرونا برای مقابله با این ویروس توانستیم شش نوع واکسن ایرانی تولید کنیم و امروز پیشرفته ترین درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری نظام سلامت با الگوهای عدالت محور

افزایش بهره وری نظام سلامت با الگوهای عدالت محور