مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-24اجتماعي

اطلاع رسانی در خصوص محدودیت تردد دروازه قرآن مناسب نبود


شهردار شیراز در خصوص ترافیک سنگین شیراز بعد از اعمال محدودیت تردد در دروازه قرآن، گفت: قبول دارم که باید اطلاع رسانی بیشتری در خصوص محدودیت ترافیک این محور انجام می شد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز در خصوص ترافیک سنگین شیراز بعد از اعمال محدودیت تردد در دروازه قرآن، گفت: قبول دارم که باید اطلاع رسانی بیشتری در خصوص محدودیت ترافیک این محور انجام می شد.

محمدحسن اسدی در پاسخ به ایسنا و پیرامون مشکلات ترافیکی ایجاد شده به واسطه اجرای پروژه احداث شبکه دفع آبهای سطحی در محدوده دروازه قرآن و لزوم اندیشیده شدن تمهیدات مدیریتی و اطلاع رسانی مناسب، گفت: البته یک اطلاع رسانی از چند روز قبل در رسانه ها انجام شده بود.

اسدی با اشاره به اینکه همزمان با طرح شبکه انتقال آبهای سطحی، پروژه آبرسانی آبفای شیراز نیز قرار بود آغاز شود، اجرایی شدن این پروژه را با موافقت شورای ترافیک دانست.

شهردار شیراز با اشاره به آغاز محدودیت ترافیک در این محور از ساعت 14 بعدازظهر روز یکشنبه یکم مردادماه همزمان با اجرای پروژه، گفت: ساعت 12 شب یکشنبه از این پروژه بازدید داشتم، البته ترافیک سنگین در محدوده ساعات 20 تا 22 در این محور وجود داشت.

اسدی با بیان اینکه زمان اجرای این پروژه 15 روز پیش بینی شده است، گفت: پیمانکار با 30 دستگاه ماشین آلات سنگین در این پروژه فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی در خصوص محدودیت تردد دروازه قرآن مناسب نبود

اطلاع رسانی در خصوص محدودیت تردد دروازه قرآن مناسب نبود