مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-18اجتماعي

خدمات دهی موکب فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج در کربلای معلی


موکب فاطمه الزهرا(س) یکی از موکب های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد است که در ورودی شهر کربلا مستقر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، همزمان با فعالیت مواکب مختلف در حماسه پیاده روی ده ها میلیونی در اربعین حسینی برای تسهیل و خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله (ع)، موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج نیز هر ساله با همکاری یک موکب عراقی به زائرین اربعین خدمات صبحانه، ناهار، شام، پذیرایی و اسکان رایگان ارائه می کنند.

  این موکب در ورودی شهر کربلا، عمود 1190 مستقر است و خدمات آن از طریق نذورات مردم مومن و دلداده شهر یاسوج و هم چنین دیگر مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عزیزمان ایران انجام می شود.

امسال نیز همچون سال های گذشته این موکب، آمادگی دریافت نذورات مردم مومن شهر یاسوج و دیگر دلدادگان حسینی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عزیزمان را خواهد داشت.

   گفتنی است خدمت رسانی در این موکب توسط جمعی از خادمان و دلدادگان حسینی؛ چه نوجوان و جوان و پیر و میانسال شهر یاسوج با همکاری جوانانی از موکب امام حسین (ع) کشور عراقی است.

موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج دارای ظرفیت اسکان به تعداد روزانه 4 هزار نفر است و هم چنین روزانه مجموعا در سه عده صبحانه، ناهار و شام 15هزار پرس غذا به زوار حضرت ابا عبدالله الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی موکب فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج در کربلای معلی

خدمات دهی موکب فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج در کربلای معلی