مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-17اجتماعي

سنگ فرش و محوطه سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری ابر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از آغاز عملیات سنگ فرش و محوطه سازی بافت روستای هدف گردشگری ابر خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از آغاز عملیات سنگ فرش و محوطه سازی بافت روستای هدف گردشگری ابر خبر داد.

مرتضی نظری روز پنجشنبه 26 مردادماه 1402 گفت: به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری، عملیات اجرایی سنگ فرش و محوطه سازی قسمتی از بافت روستای هدف گردشگری ابر آغاز شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: برای اولین بار از اعتبارات زیرساخت شهرستان قسمتی از بافت روستای ابر سنگ فرش و ساماندهی می شود.

نظری گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش های اقتصادی جهان به شمار می آید و توسعه زیرساخت در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

وی یادآوری کرد: منطقه ابر در 40 کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد، این منطقه که به نام جنگل های ابر معروف است ارتفاعات آن به شکل چمنزار بوده و مراتع آن دارای درخت است و در پایین دست آن نیز جنگل با گونه های متنوع دیده می شود.

برگزاری کارگاه آموزشی میهمان نوازی در اقامتگاه های بوم گردی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود هم چنین از برگزاری کارگاه آموزشی میهمان نوازی در اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ فرش و محوطه سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری ابر

سنگ فرش و محوطه سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری ابر