مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-20اقتصادي

310 میلیارد تومان پروزه مخابراتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود


مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان گفت: طی هفته دولت 219 پروژه مخابراتی به ارزش 310 میلیارد تومان در مناطق مختلف گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی شهمرادی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 219 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان طی هفته دولت در گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان گفت: در هفته دولت امسال 94 نقطه در گلستان از خدمات 4G بهره مند می شوند که در برخی مواقع هر یک از این دکل ها چند روستا را پوشش می دهند.

وی افزود: در راستای بهبود و توسعه کیفی خدمات همه شهرهای گلستان امکان دست یابی به فیبر نوری فراهم شده است و بیش از 500 روستای گلستان هم از این فرصت بهره مند هستند.

شهمرادی گفت: با وجود توسعه فیبر نوری در استان همچنان تقویت شبکه مسی در استان در دستور کار قرار دارد زیرا برخی از مشترکان توان مالی لازم برای بهره مندی از فیبر نوری را ندارند.

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان گفت: در حال حاضر حدود پنج نقطه در گلستان از خدمات اینترنت 5G برخوردار هستند و تعداد این مراکز رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 میلیارد تومان پروزه مخابراتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

310 میلیارد تومان پروزه مخابراتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود