مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-17اقتصادي

آغاز فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) گفت: فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی آغاز شد.

- اراک- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) گفت: فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نادری منش صبح پنجشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) با استانداری و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک، با اشاره به آغاز فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی به عنوان دوازدهمین استان کشور، اظهار داشت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به عنوان یک صندوق حمایتی و حاکمیتی فعال است.

وی گفت: حمایت از بنگاه های بخش خصوصی و تعاونی ها که در حوزه صنایع پیشرفته فعالیت می کنند از جمله وظایف این صندوق است و استان مرکزی در این حوزه پیشرو است و بنگاه های بسیار خوبی در این حوزه دارد.

وی افزود: امروز علاوه بر امضای تفاهم نامه بین این صندوق و استانداری مرکزی، کارگزاری صندوق نیز در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به بهره برداری می رسد و با توجه به توانمندی های استان مرکزی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی

آغاز فعالیت کارگزاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان مرکزی