مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30اقتصادي

خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان با قدردانی از شکوه و شور و شعور مردم متدین و ولایتمدار مردم گیلان در برپایی خیمه عزای دهه اول محرم اظهار کرد: - نماینده عالی دولت در گیلان از آغاز خرید تضمینی برنج در استان خبر داد و گفت: خریداری برنج باقی مانده در دست کشاورزان از امروز آغاز شده و نباید مشکلی در این خصوص برای این قشر ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان با قدردانی از شکوه و شور و شعور مردم متدین و ولایتمدار مردم گیلان در برپایی خیمه عزای دهه اول محرم اظهار کرد: مردم دیار میرزا بار دیگر دین خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا ادا کرده و پرچم ولایتمداری و عدالت خواهی را در سرتاسر استان برافراشته کردند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در تحقق ایجاد اشتغال در گیلان گفت: در خصوص بحث ایجاد اشتغال مسئولان، فرمانداران، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت های استانی در خصوص جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در این استان بیان کرد: ایجاد اشتغال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی آغاز شد

خرید برنج باقی مانده شالیکاران گیلانی آغاز شد