مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-05اقتصادي

147 هزار نفر در همدان زیر پوشش صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از عضویت 147 هزار نفر در همدان در این صندوق خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم 2 میلیون تومان به حقوق بازنشستگان اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حاتم شکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، یک صندوق اجتماعی است که به منظور خدمات درمانی و بازنشستگی به جامعه هدف خود یعنی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال 1384 ایجاد شد.

وی هدف از راه اندازی این صندوق اجتماعی را جلوگیری از گسترش فقر و ارائه خدمات بیمه اجتماعی به جامعه هدف دانست و گفت: کاهش مهاجرت از روستا به شهر، کاهش اختلاف طبقاتی و حفظ کرامت انسانی و در مجموع تقویت جایگاه اجتماعی افراد از جمله اهداف تشکیل این صندوق بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه ویژگی صندوق پرداخت حق بیمه کم و آن هم سالی یکبار است افزود: حتی امکان پرداخت حق بیمه در چهار قسط در مدت یک سال نیز وجود دارد و بیمه شدگان از این امکان می توانند برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و نقل و انتقال سابقه از سایر بیمه ها برای این صندوق در نظر گرفته است گفت: از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم این مهم بود که انتقال سابقه و امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 هزار نفر در همدان زیر پوشش صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر

147 هزار نفر در همدان زیر پوشش صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر