مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:112023-08-17سياسي

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه گانه ابدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیات همراه عصر امروز بصورت سرزده از جزیره استراتژیک ابوموسی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در بدو ورود مورد استقبال مردم و مسؤولین این شهرستان قرار گرفت.

وی با حضور در گلزار شهدای گمنام ابوموسی با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام پورخاقان در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به مردم شریف ابوموسی با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک اظهار داشت: این جزایر نگینی درخشان در خیلج فارس و ایران زمین هستند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با قدردانی و تشکر از مردم خوب و خونگرم این جزیره و تمامی عزیزانی که برای حفظ و حراست و آبادانی این جزایر با شرایط آب وهوای گرم و شرجی منطقه در حال جهاد و تلاش هستند، تصریح کرد: سخنان مضحک و خنده دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که بر سر مالکیت این جزایر شنیده می شود پوچ و بی اثر است و دست ناپاک و متجاوز به خاک وطن را قطع می کنیم.

 وی افزود: از زمان ورود اسلام تا امروز اگر تاریخ را بررسی کنیم این سرزمین کهن همیشه متعلق به ایران عزیز و جمهوری اسلامی بوده و هست و خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه گانه ابدی است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مالکیت ایران بر جزایر سه گانه ابدی است