مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14اقتصادي

5 پروژه شهر خاکعلی در هفته دولت به بهره برداری می رسد


شهردار خاکعلی از افتتاح 5 پروژه عمرانی این شهر در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، شهرام اکبری در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک و استان قزوین به وجود تنها یک دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرداری خاکعلی در سال 1400 و از افزایش 11 خودرو به ناوگان شهرداری خاکعلی طی حدود 22 ماه خدمت در شهرداری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: حدود 15 سال بود که سیمای شهر خاکعلی ثابت مانده بود که دو میدان قدیمی و کوچک بازسازی و المان ها تعویض شد و برای حدود یک کیلومتر از 9 کیلومتر محدوده خاکعلی در جاده مگسال چهاربانده اقدام شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار پارک 3 هزار متری در شرق شهر خاکعلی انتهای عبدل آباد با حدود چهار میلیارد تومان اعتبار احداث که به بهره برداری می رسد.

  شهردار خاکعلی با بیان اینکه احداث زمین چمن مصنوعی با ابعاد 40 در 25 مترمربع و سالن ورزشی بانوان با همکاری شرکت کشت و صنعت مگسال در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: بلوار شهید یوسفی از قدیمی ترین بلوارهای شهر خاکعلی است که سنگ فرش و تعویض جدول آن با 600 میلیون تومان اعتبار به اتمام رسیده است.

این مسوول از نصب سردرب ورودی جدید برای شهر خاکعلی با حدود 700 میلیون تومان اعتبار خبر داد و بیان کرد: در سال 1400 رتبه شهرداری در جشنواره شهید رجایی در رتبه 141 یعنی آخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه شهر خاکعلی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

5 پروژه شهر خاکعلی در هفته دولت به بهره برداری می رسد