مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-31اقتصادي

تایمز: به رغم تحریم ها، شرکت های انگلیسی هنوز به روسیه صادرات دارند


روزنامه تایمز امروز (دوشنبه) با استناد به داده های تجاری گزارش داد، دولت انگلیس همچنان به شرکت های این کشور اجازه می دهد تا تجهیزات صنعت معدن و استخراج سوخت فسیلی را به روسیه صادر کنند که دور زدن تحریم هاست.

- روزنامه تایمز امروز (دوشنبه) با استناد به داده های تجاری گزارش داد، دولت انگلیس همچنان به شرکت های این کشور اجازه می دهد تا تجهیزات صنعت معدن و استخراج سوخت فسیلی را به روسیه صادر کنند که دور زدن تحریم هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شرکت ساختمانی هیل اند اسمیت یکی از نمونه هایی است که روزنامه انگلیسی تایمز به آنها اشاره کرده است.

این شرکت در گزارش مالی خود در سال 2022 اعلام کرد که هیچ مشتری یا تامین کننده مستقیمی در روسیه ندارد، با این حال، داده های صادراتی نشان می دهد که یکی از شرکت های تابعه آن (Bergen Pipe Supports (India) Private Limited)، همچنان به تامین پشتیبانی ساخت و ساز پروژه آرکتیک ال ان جی 2 ال ال سی (Arctic LNG 2 LLC) روسیه از طریق تعمیر خطوط لوله گاز ادامه می دهد.

سخنگوی هیل اند اسمیت گفت که این شرکت ارتباط مستقیمی با مشتریان در روسیه ندارد، اما هیچ اظهارنظر رسمی در مورد تجارت زیرمجموعه خود با نهادهای روسی ارائه نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: به رغم تحریم ها، شرکت های انگلیسی هنوز به روسیه صادرات دارند

تایمز: به رغم تحریم ها، شرکت های انگلیسی هنوز به روسیه صادرات دارند