مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-28بين الملل

هشدار کره شمالی به آمریکا درباره عواقب جنگ اتمی


وزیر دفاع کره شمالی می گوید اگر آمریکا بخواهد از سلاح اتمی علیه این کشور استفاده کند، باید بحرانی را تحمل کند که حتی تصور آن را نیز نمی تواند داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه تنش ها در شبه جزیره کُره همزمان با سفر هیأت های نظامی روسی و چینی به کره شمالی، دولت پیونگ یانگ درباره عواقب حمله اتمی به این کشور هشدار داد.

کانگ سون نام وزیر دفاع کره شمالی بامداد امروز (جمعه) طی سخنرانی در رژه نظامی سالیانه تهدید کرد که در صورت استفاده آمریکا از تسلیحات اتمی علیه کره شمالی، با یک بحران بی سابقه مواجه خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، کانگ در این باره توضیح داد: نیت تهاجمی نیروهای متخاصم بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

آمریکا به همراه سرسپردگان خود موسوم به جمهوری کره، با کمک گروه مستشاری اتمی تلاش می کنند تا اقدامی را برای آغاز جنگ هسته ای انجام دهند .

او با بیان اینکه آمریکا برای ایجاد یک بلوک نظامی تهاجمی با مشارکت کره جنوبی و ژاپن تلاش می کند، اظهار داشت: [این بلوک] علیه کشورهای مستقل در منطقه آسیا-اقیانوسیه از جمله کره شمالی استفاده خواهد شد.

واشنگتن آشکارا نیروهای ناتو را به شبه جزیره کره می کشاند و از این طریق امنیت نه تنها کره شمالی، بلکه کشورهای همسایه را نیز تهدید می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره شمالی به آمریکا درباره عواقب جنگ اتمی

هشدار کره شمالی به آمریکا درباره عواقب جنگ اتمی