مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-29سياسي

فلاحی: اهانت به قرآن به دلیل وحشت مقامات غربی از گسترش اسلام است


قرآن سوزی در اروپا به خاطر وحشت مقامات کشورهای اروپایی از گسترش اسلام است که البته این اقدام آنها نتیجه عکس خواهد داشت و باعث گرایش بیشتر افراد به قرآن و دین مبین اسلام خواهد شد.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک گفت: قرآن سوزی در کشورهای اروپایی به خاطر بحث گسترش اسلام در این کشورهاست.

وی افزود: مقامات اروپایی امروز از گسترش اسلام در کشورهایشان نگران و وحشت زده هستند که البته این نگرانی مربوط به دیروز وامروز نیست و چند سال است که این نگرانی و عصبانیت آنها و جود دارد و اقدام به این قبیل کارها می کنند.

وی اظهار داشت: به نظر من قرآن سوزی و هتک حرمت ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و اقداماتی از این دست برای اروپاییان نتیجه عکس خواهد داشت چرا که همین اقدامات باعث می شود تا کسانی که اطلاعی از قرآن ندارند و اسلام و قرآن را درست نمی شناسند روی این مسئله حساس شوند و به سمت قرآن هم بیایند.

فلاحی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی برای مقابله با این هتک حرمت ها به ساحت مقدس قرآن کریم باید با دولت های سوئد و دانمارک به طور جدی برخورد کند و دولت هایی که در این زمینه کوتاهی می کنند باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: اهانت به قرآن به دلیل وحشت مقامات غربی از گسترش اسلام است

فلاحی: اهانت به قرآن به دلیل وحشت مقامات غربی از گسترش اسلام است