مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-12اقتصادي

ذخایر آبزیان انفال عمومی محسوب می شود/ فرصت بازسازی ذخایر را به دریا بدهیم


مدیرکل شیلات گیلان با تاکید بر اینکه اگر بازسازی ذخایر را انجام ندهیم، در سه سال آینده شغل صیادی از بین می رود، بیان کرد: باید فرصت زاد و ولد یک بار را به ماهی بدهیم و در این راستا با هر گونه صید غیرمجاز برخورد می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان با تاکید بر اینکه اگر بازسازی ذخایر را انجام ندهیم، در سه سال آینده شغل صیادی از بین می رود، بیان کرد: باید فرصت زاد و ولد یک بار را به ماهی بدهیم و در این راستا با هر گونه صید غیرمجاز برخورد می شود.

کوروش خلیلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ذخایر آبزیان انفال عمومی محسوب می شود و برداشت از آن نیاز به اجازه دولت دارد، اظهار کرد: اینکه احساس کنیم برای ورود به دریا هیچ مجوزی نیاز نداریم و به راحتی هر کس هرجا دلش خواست با هر تجهیزاتی به دریا و رودخانه ورود و صید کند، تصور درستی نیست زیرا ذخایر دریایی ظرفیتی دارد و بهره برداری از آن باید به تناسب همان ظرفیت انجام شود.

مدیر کل شیلات گیلان افزود: همانطور که برای هر کسب و کار باید ظرفیت مناسب را در نظر بگیریم، ظرفیت صید و صیادی نیز بر مبنای آن چیزی است که در دریا ذخیره ابزیان است و سازمان شیلات و همچنین مراکز تحقیقاتی با بررسی های علمی این شرایط و ظرفیت را رصد و پایش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر آبزیان انفال عمومی محسوب می شود/ فرصت بازسازی ذخایر را به دریا بدهیم

ذخایر آبزیان انفال عمومی محسوب می شود/ فرصت بازسازی ذخایر را به دریا بدهیم