مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-01سياسي

آیت الله عاملی: جایگاه فراجا در جامعه باید تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه مردم بر سر سفره امنیت آفرین پلیس نشسته اند؛ گفت: باید جایگاه فراجا تقویت و مردم و مسؤولان ارزش گذار تلاش های پلیس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه خبری پلیس اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از حضور سردار قاسم رضایی در استان ولایتمدار و حسینی اردبیل اظهار کرد: در مجموعه فرماندهی کل انتظامی کشور کارهای خوب و شایسته ای از جنس امنیت و آرامش انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم بر سر سفره امنیت آفرین پلیس نشسته و آرامش را به معنای واقعی کلمه لمس و حس می کنند؛ افزود: برنامه هایی که دشمن در مسیر خدشه دار کردن چهره مردمی و ولایی فراجا دنبال می کند؛ می طلبد تا جایگاه فراجا با توسعه اقدامات رسانه ای و فرهنگی و اجتماعی تقویت و مردم از این جهت که امنیت و آرامش خود را مدیون جان برکفان نیروی انتظامی هستند بیش از پیش به پلیس ارزش و احترام خاص و ویژه ای قائل باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت وجود امنیت و آرامش در جامعه، از امنیت و آرامش به مثابه هوا ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر برای تداوم زندگی بشر یاد کرد و گفت: پیشرفت و توسعه جامعه در ابعاد مختلف مستلزم وجود و حاکمیت امنیت در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: جایگاه فراجا در جامعه باید تقویت شود

آیت الله عاملی: جایگاه فراجا در جامعه باید تقویت شود