مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-13حوادث

صحبت های جنگلبان مجروح گیلانی پس از ترخیص از بیمارستان


جنگلبان بخش لوندویل آستارا که مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفته بود از بیمارستان ترخیص شد و در گفت وگویی کوتاه گفت که مأموران منابع طبیعی هیچگونه سلاح و ابزار دفاعی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در سال های اخیر تعرض به محیط بانان و مصدومیت و شهادت آنها در حین انجام وظیفه افزایش یافته و هر ماه شاهد خبرهای تلخی از مجروح و زحمی شدن محیط بانان و حتی شهادت آنها به گوش می رسد.

آخرین حادثه دلخراش برای یکی دیگر از جنگلبانان، در شب گذشته در استان گیلان و شهرستان آستارا در منطقه حفاظت شده مند رخ داد که یک نفر از جنگلبانان خودرویش توسط برخی افراد  ناشناس متوقف و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته نادر روانستان سرجنگلبان بخش لوندویل آستارا،  بر اساس لیست منابع طبیعی آستارا با خودروی اداره در حال گشت بودم که ماشین دچار نقص فنی شد، پس از حل مشکل به مسیر خود ادامه دادم که دو ماشین اقدام به توقف خودروی جنگلبانی کرده و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این جنگلبان آستارایی می گوید حدود ساعت 2 بامداد دیشب از بیمارستان مرخص شدم و علاوه بر زانو درد شدید و شکستگی گونه، چشم چپ بنده کاملاً بسته است.

این سر جنگلبان از نبود سلاح و امکانات دفاعی انتقاد دارد و می گوید به عنوان یک جنگلبان در راه حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های جنگلبان مجروح گیلانی پس از ترخیص از بیمارستان

صحبت های جنگلبان مجروح گیلانی پس از ترخیص از بیمارستان