مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-31سياسي

تلاش جهاد دانشگاهی برای پیوند بین جامعه و دانشگاه


ورود جهاد دانشگاهی به حوزه پزشکی، دانش بنیان و سلول های بنیادی گواه این است که این نهاد در تلاش است تا به نوعی پیوند بین جامعه و دانشگاه را در عرضه محصولات علمی رقم بزند.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ تلاش جهاد دانشگاهی برای پیوند بین جامعه و دانشگاه ایسنا/قزوین رییس دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: ورود جهاد دانشگاهی به حوزه پزشکی، دانش بنیان و سلول های بنیادی گواه این است که این نهاد در تلاش است تا به نوعی پیوند بین جامعه و دانشگاه را در عرضه محصولات علمی رقم بزند.

حمیدرضا مشهدی در گفت وگو با ایسنا درباره ارزیابی فعالیت های جهاد دانشگاهی در آستانه 16 مرداد سالگرد تأسیس این نهاد، اظهار کرد: حوزه فعالیت جهاد دانشگاهی عمدتاً به 2 حوزه فرهنگی و علمی تقسیم می شود چراکه فلسفه تأسیس آن ابتدا ورود به عرصه فرهنگ و سپس ورود به عرصه علم بوده است؛ جهاد دانشگاهی نهادی است که نقش رابط و واسط را بین فعالیت های علمی دانشگاه و جامعه ایفا می کند و به عبارتی پلی بین دانشگاه و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه به عبارت ساده تر جهاد دانشگاهی تبلور تولیدات علمی دانشگاه ها در سطح زندگی مردم و سطح جامعه است؛ افزود: می توانیم جهاد دانشگاهی را یک دستگاه پیشرو در عرصه های علمی کشور بدانیم چراکه نوع نگاه جهاد دانشگاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهاد دانشگاهی برای پیوند بین جامعه و دانشگاه

تلاش جهاد دانشگاهی برای پیوند بین جامعه و دانشگاه