مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-05اقتصادي

تشکیل شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) نهایی شده است


نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان شرقی گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در مجمع عمومی شرکت مس ایران برگزار شد، شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) نهایی شده است.

- تبریز-نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان شرقی گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در مجمع عمومی شرکت مس ایران برگزار شد، شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) نهایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، واقف بهروزی روز شنبه در حاشیه بازدید برخی از مدیران استانی از پروژه های شرکت مس سونگون آذربایجان شمسا اظهار کرد: روند تولید کاتد مس در آخرین بازدیدی که به صورت میدانی از پروژه به عمل آمد، مورد بررسی قرار گرفت، همچنین افزایش تولید کاتد در دستور کار قرار دارد زیراکه در حال حاضر به طور میانگین روزانه چهار تا هشت تن، میزان کاتد تولیدی در مس سونگون است که در روزهای آینده این رقم به بیش از 40 تن خواهد رسید.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان شرقی اظهار کرد: تأمین منابع پروژه ها در راستای مصوبات سفر رییس جمهور از دیگر موارد در دست اقدام است و در جلسه ای که هفته گذشته در مجمع عمومی شرکت مس ایران برگزار شد، شرکت مس سونگون آذربایجان (شمسا) نهایی شد و انتقال دارایی های مجتمع به شرکت، انتقال مسئولیت های اجتماعی و در کل فرایند انتقال تمامی مواردی که مرتبط با شرکت ملی مس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) نهایی شده است

تشکیل شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا) نهایی شده است