مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13اقتصادي

تولید روزانه حدود 4.5 میلیون بشکه نفت در کمیسیون تلفیق هدف گذاری شد


رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، در تشریح مصوبات این کمیسیون در حوزه انرژی، گفت: در برنامه هفتم، تولید نفت، 4 میلیون و 450 هزار بشکه در روز هدف گذاری شده است و تولید میعانات نیز، - ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به تشریح جزییات و مصوبات این کمیسیون در حوزه انرژی پرداخت و گفت: کمیسیون تلفیق احکام بسیار خوبی در خصوص انرژی تصویب کرده است.

عزیزی ادامه داد: در راستای بند 8 سیاست های کلی ابلاغی مبتنی بر افزایش تولید نفت و گاز و همین طور بازیافت میادین و افزایش ارزش افزوده زنجیره ارزش صنعت نفت و گاز، اقدامات بسیار خوبی انجام گرفت و با همدلی دولت و مجلس، تمام همت بر این قرار گرفته است که ان شاءالله آن صحنه بسیار زیبای تحولی خدمت و پیشرفت، تحقق پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ارقام مصوب شده، گفت: در حوزه نفت و گاز، تولید نفت 4 میلیون و 450 هزار بشکه در روز هدف گذاری شده است و برای تولید میعانات، 804 هزار بشکه نفت در روز هدف گذاری شده است و برای تولید گاز خام  نیز بیش از یک میلیون مترمکعب در روز تعیین شده است.

رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، خاطرنشان کرد: جمع آوری گازهای همراه، اتفاق بسیار بزرگی است که موجب صرفه جویی بسیار بزرگ که 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه حدود 4.5 میلیون بشکه نفت در کمیسیون تلفیق هدف گذاری شد

تولید روزانه حدود 4.5 میلیون بشکه نفت در کمیسیون تلفیق هدف گذاری شد