مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22اقتصادي

افتتاح 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 372 میلیارد تومان در بیجار


همزمان با هفته دولت 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 373 میلیارد تومان در بیجار افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین محبیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات انجام شده توسط دولتمردان و ایجاد امید آفرینی در جامعه است.

وی افزود: باید داشته های نظام را برای آحاد جامعه تبیین کرد و از بیان مواردی که موجب پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم می شود، پرهیز کرد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: همزمان با هفته دولت 32 پروژه با اعتبار 372 میلیارد و 560 میلیون با اشتغالزایی 58 نفر در شهرستان بیجار افتتاح می شود.

محبیان به برنامه های هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، بهره برداری از پروژه های مخابرات و برگزاری میز خدمت با حضور مدیران ادارات در نماز جمعه از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: بهره برداری از پروژه های حوزه صنعت، افتتاح آسفالت راه روستایی، بهره برداری پروژه برق رسانی، افتتاح پروژه های کشاورزی بخش گلخانه از دیگر برنامه های هفته دولت در بیجار است.

فرماندار بیجار گفت: مراسم گرامیداشت روز کارمند و بهره برداری از پروژه های گاز رسانی از دیگر برنامه های هفته دولت در بیجار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 372 میلیارد تومان در بیجار

افتتاح 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 372 میلیارد تومان در بیجار