مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-29سياسي

بررسی لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری


لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی شد.

- لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه کارگروه حقوقی و قضایی هیات دولت جهت بررسی لایحه پیشنهادی از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با عنوان لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری در سال 1402 با حضور دکتر عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی و دکتر مرادی مسئول دبیرخانه حمایت از طرح های خانواده و جوانی جمعیت معاونت در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

این نشست با هدف بررسی مواد لایحه پیشنهادی و با حضور مسؤولانی از سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر، با توجه به گستردگی موضوعات فقهی، حقوقی و پزشکی این لایحه، مقرر شد تا جلسه دیگری جهت ادامه بررسی این لایحه برگزار شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، پیش از این نیز، جلسه ای در اردیبهشت ماه 1402 از سوی دبیرخانه حمایت از طرح های خانواده و جوانی جمعیت معاونت به منظور بررسی کارشناسی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری

بررسی لایحه ساماندهی اهدای جنین در مراکز درمان ناباروری