مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-06سياسي

هتک حرمت به قرآن نادیده گرفتن خط قرمزهای مسلمانان است


هدف دشمن این است که خط قرمزهای مسلمانان را نادیده بگیرد و با عادی کردن اعمالی نظیر آتش زدن قرآن، سایر کشورها را نیز به هتک حرمت به قرآن کریم ترغیب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جامعه قرآنی یزد ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: خداوند متعال قرآن کریم را نازل کرد و خود حافظ آن است، بنابراین با اقدامات این چنینی تقدس این کتاب الهی زیر سئوال نمی‎ رود.

وی افزود: هدف جامعه غرب این است که خط قرمزهای مسلمانان را نادیده بگیرد و با عادی کردن اعمالی از قبیل آتش زدن قرآن، سایر کشورها را نیز به هتک حرمت به قرآن کریم ترغیب کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: جامعه قرآنی باید اشاعه و تکثیر برنامه های قرآنی را مدنظر قرار دهد و تنها اقدامات خود را به اقداماتی درون سازمانی محدود نکنند.

وی افزود: دارالقرآن ها باید فعالیت های قرآنی خود را در مساجد و در مدارس گسترش دهند و در این مکان های مهم فعالیت های قرآنی به صورت ویژه تری انجام شود.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تمام مساجد استان باید پایگاه قرآنی شوند، گفت: باید هر مسجد به عنوان یک پایگاه قرآنی عمل کند و عموم مردم و نمازگزاران به ویژه نوجوانان و جوانان را برای شرکت در این پایگاه ها ترغیب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به قرآن نادیده گرفتن خط قرمزهای مسلمانان است

هتک حرمت به قرآن نادیده گرفتن خط قرمزهای مسلمانان است