مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:422023-07-25فرهنگي

ماجرای واکس زدن کفش زائران امام حسین (ع) توسط یک بازیگر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در سریال «مختارنامه» در گفتگو با تسنیم گفت: با افتخار در کربلا کفش واکس زدم و خاک کفش زائرین را پاک می کردم.

- یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با عشق امام حسین (ع) به دنیا آمدیم و به عشق امام حسین (ع) زندگی کردیم و ان شاءالله که با ارادت و عشق امام حسین (ع) هم بمیریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه در گفتگو با تسنیم گفت: با افتخار در کربلا کفش واکس زدم و خاک کفش زائرین را پاک می کردم.

در واقع اگر چیزی هم وجود دارد آبرویی است که خود امام حسین (ع) به من داده است که روز به روز هم مِهر مرا بیشتر در دل مردم می اندازد.

او ادامه داد: شما زمانی که به پیاده روی اربعین می روید این عراقی ها واقعاً کولاک می کنند.

این اتفاق درس بزرگی است و ما باید از آن ها یاد بگیریم که با چه شور و غوغا و انرژی ای، زائرین امام حسین (ع) را تر و خشک می کنند.

التماس می کنند که خدمات ارائه بدهند و شما به عنوان یک مخاطب حیرت زده می مانید که خدایا اگر این ها عاشق هستند ما چه هستیم؛ بنابراین کمترین کاری که از این کوچک ترین نوکر امام حسین (ع) برمی آمد اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واکس زدن کفش زائران امام حسین (ع) توسط یک بازیگر

ماجرای واکس زدن کفش زائران امام حسین (ع) توسط یک بازیگر