مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-07اقتصادي

ضرب الاجل استاندار برای تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبنی قم


هدف از تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبنی را احیاء واحدهای دامداری و توسعه واحدهای فعال این شهرک دانست و خاطرنشان کرد: - ضرب الاجل استاندار برای تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک "لبنی" قم ایسنا/قم استاندار قم گفت: هدف از تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبنی را احیاء واحدهای دامداری و توسعه واحدهای فعال این شهرک دانست و خاطرنشان کرد: تصمیماتی که قرار است در این کارگروه گرفته شود باید به اطلاع دامداران مشغول در این مجموعه رسانده شود و در تمامی مسائل شاهد حضور فعال و موثر آنان باشیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز 16 مردادماه در جلسه بازدید از شهرک دامداری و صنایع لبنی استان قم، اظهار کرد: در این شهرک اتفاقات و مشکلاتی به وجود آمده که نتیجه کم کاری مدیران گذشته و تصمیمات برخلاف قانون مدیریت این مجموعه به شمار می رود.

وی افزود: اگر قرار است تصمیماتی در این شهرک گرفته شود باید منوط به نظر همه ذی نفعان در این مجموعه باشد و افراد باید نظر بگیرند که هر تصمیمی گرفته شد باید موضوع دامداری محوریت اصلی قرار بگیرد.

استاندار قم تصریح کرد: برای حل مشکلات و بررسی مسائل این شهرک لبنی باید ظرف 5 روز آینده کارگروهی با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار برای تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبنی قم

ضرب الاجل استاندار برای تشکیل کارگروه رفع مشکلات دامداران شهرک لبنی قم