مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-21اقتصادي

جهاد آبرسانی سپاه؛ بدون توقف در خراسان جنوبی


قرارگاه محرومیت زدایی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه، عملیات اجرایی 8 مجتمع آبرسانی را در خراسان جنوبی آغاز کرده و با گذشت کمتر از 18 ماه به طور میانگین پیشرفت 70 درصدی دارد که تأمین هزینه مالی پروژه ها توسط مسئولان دولتی باعث تسریع در روند اجرایی عملیات .

-   فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با بیان اینکه هشت پروژه آبرسانی را شروع کردیم، افزود: قبل از این دو پروژه را از گذشته با همکاری آب و فاضلاب در روستای اشک و کلاته بلوچ و گاویچ را در شهرستان درمیان شروع کردیم.

سردار تناکی با اشاره به اجرای پروژه خیرآباد در شهرستان درمان گفت: پروژه بزرگ خونیک چهارتنگ را در شهرستان درمیان داریم که روستاهای سربیشه و درمیان را شامل می شود و بالغ بر 70 درصد پیشرفت دارد و 100 درصد کار لوله گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه نسبتا بزرگ درویش آباد در شهرستان سربیشه که انتهای آن به یک روستا در شهرستان بیرجند می رسد، عنوان کرد: دو پروژه متوسط در نهبندان داریم که حفاری ها به صورت کامل انجام و لوله گذاری هم 99 درصد انجام شده و مخازن آن مانده که با تامین اعتبار انشاءالله بتوانیم تا پایان سال یا دهه فجر به بهره برداری برسد.

سردار تناکی با بیان اینکه بیش از 170 کیلومتر مجموع خط انتقال آبی است که در پروژه های آبرسانی در استان کار می کنیم، گفت: با بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی سپاه؛ بدون توقف در خراسان جنوبی

جهاد آبرسانی سپاه؛ بدون توقف در خراسان جنوبی