مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22اقتصادي

جزییات ساماندهی تپه مرادآب کرج


مدیر عملیات اجرایی طرح ساماندهی تپه مرادآب از آزادسازی 70 هکتار از این منطقه خبر داد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب نیازمند سرمایه است که با حضور سرمایه گذار می توان امیدوار بود در آینده انجام شود.

- ایسنا/البرز مدیر عملیات اجرایی طرح ساماندهی تپه مرادآب از آزادسازی 70 هکتار از این منطقه خبر داد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب نیازمند سرمایه است که با حضور سرمایه گذار می توان امیدوار بود در آینده انجام شود.

عباس وحیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی تپه مرادآب ، کل مساحت این منطقه را حدود 170 هکتار اعلام کرد و گفت: متاسفانه بافت این منطقه از گذشته ناهمگون و ناکارآمد بوده و بر اساس اصول معماری و شهرسازی ساخته نشده است.

آزاد سازی 70 هکتار از اراضی مرادآب وی با اشاره به مخاطراتی که بافت های فرسوده برای شهرها دارند و با تاکید بر آسیب پذیر بودن آن ها، اظهار کرد: این منطقه که از آن به عنوان محله اسلام آباد یاد می شود مساحت بالایی از بافت فرسوده کرج را در دل خود جای داده است.

مدیر عملیات اجرایی طرح ساماندهی تپه مرادآب در ادامه با اشاره به آخرین تملکات صورت گرفته در سال 99 که منجر به آزادسازی 4 هزار و 600 ملک شد، گفت: مساحت املاک آزادسازی شده حدود 70 هکتار است و در صورت تملک بیش از 280 ملک دیگر منطقه کاملاً آزادسازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساماندهی تپه مرادآب کرج

جزییات ساماندهی تپه مرادآب کرج