مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-02اقتصادي

آغاز خریدلیمو ترش مرغوب با قیمت حداکثر 10 هزار تومان


خرید توافقی لیموترش به قیمت حداکثر 10 هزار تومان در هر کیلوگرم با توجه به اندازه و کیفیت محصول از فردا در هرمزگان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی برخورداری پور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته بازرگانی این مدیریت اظهار داشت: در اجرای سیاستهای حمایتی دولت از تولیدکنندگان محصولات اساسی کشاورزی و پس از ابلاغیه وزیر محترم جهادکشاورزی، خرید توافقی لیمو ترش براساس اندازه و کیفیت محصول آغاز شده و شبکه تعاون روستایی هرمزگان و بخش های وابسته، خرید توافقی را انجام می دهند.

برخورداری پور با تاکید بر این که این شیوه خرید صرفا جهت حمایت از باغداران در شهرستان های لیموخیز صورت می گیرد، اظهار داشت: این طرح با نظارت و مسئولیت کارگروه خرید توافقی لیموترش استان با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس توسط اعضای کمیسیون مستقر در هر مرکز خرید اجرایی می شود.

وی با اشاره به مراکز خرید لیمو ترش افزود: 3 مرکز خرید لیموترش در جغین، هشتبندی و رودان با هدف دسترسی آسان باغداران به مراکز خرید تدارک دیده شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به قیمت لیموترش در این طرح گفت: محصول خریداری شده در 3 نوع درجه1 و درجه 2 و درجه 3 به ترتیب با قیمت 10 هزار تومان، 8 هزار تومان و 7 هزار تومان با توجه به اندازه و کیفیت لیموترش زیر نظر کمیسیون خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خریدلیمو ترش مرغوب با قیمت حداکثر 10 هزار تومان

آغاز خریدلیمو ترش مرغوب با قیمت حداکثر 10 هزار تومان