مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-06سياسي

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان


نقش آفرینی نخبگان و فرهیختگان سیاسی و اجتماعی و پیش ثبت نام آن ها برای کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، سهم بسزایی برای خلق یک حماسه سترگ و مشارکت آحاد مختلف مردم در این رخداد سیاسی دارد.

- گلستان- اعظم محبی: وقوع انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دستاوردها و ثمرات پرشماری را در حوزه های مختلف برای کشور و نظام به دنبال داشته است.

علاوه بر بهبود شاخص های کیفی زندگی و خدمات، به مقوله سیاسی و اجتماعی هم توجه اساسی شده و سهیم شدن و مشارکت مردم در تصمیم گیری کوچک ترین تا بزرگترین مباحث سیاسی و مدیریتی کشور از جمله دستاوردها به حساب می آید.

برگزاری فرایند انتخابات به منظور تعیین بسیاری از مناصب و پست های مدیریتی در کشور، از جمله مباحثی بوده که بیانگر توجه واقعی به نظرات مردم در شکل گیری شاکله سیاسی و مدیریتی کشور است.

در طول 40 سال اخیر 36 انتخابات در کشور برگزار شده که هر یک به فراخور زمان از جایگاه و برهه تاریخی منحصر به فردی برخوردار هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار خواهد شد و بر اساس مصوبه اخیر مجلس علاقمندان و متقاضیان حضور در این انتخابات باید در هفته جاری اقدام به پیش ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان

خلق حماسه حضور در گرو نقش آفرینی نخبگان