مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-30اقتصادي

مصوبه شورای عالی بورس برای مجامع استانی سهام عدالت ابلاغ نشده است


مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مصوبه شورای عالی بورس برای نحوه برگزاری مجامع شرکت های استانی سهام عدالت هنوز ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ولی الله جعفری امروز در نشست خبری در مورد رتبه بندی شرکت های بورسی (ناشران) گفت: تا قبل از سال 96 رتبه بندی ناشران بر اساس دو معیار ارائه به موقع اطلاعات و همچنین تحقق پیش بینی سود اعلام شده از سوی شرکت ها رتبه بندی می شدند، اما اکنون برای رتبه بندی ناشران بورسی علاوه بر رعایت افشای اطلاعات ناشران، دستورالعمل حاکمیت شرکتی هم به آن اضافه شده و شرکت ها بر اساس رعایت این دستورالعمل رتبه بندی می شوند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: یکی از الزامات حاکمیت شرکتی داشتن کمیته انتصابات، کمیته ریسک و حسابرسی در شرکت های بورسی است.

همچنین موارد تشویقی در نظر گرفته شده است که ابزارهای مالی که از سوی سازمان بورس طراحی می شود، هر کدام از ناشران زودتر استفاده کنند، امتیاز می گیرند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اظهار داشت: ارائه اطلاعات ناشران بورسی معمولاً در 30 تیرماه هر سال به اوج می رسد که چون شرکت ها اطلاعات عملکرد سه ماهه خود را همزمان ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای عالی بورس برای مجامع استانی سهام عدالت ابلاغ نشده است

مصوبه شورای عالی بورس برای مجامع استانی سهام عدالت ابلاغ نشده است