مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:462023-07-29سياسي

کریم خانی: اهانت به قرآن نفرت مسلمانان نسبت به صهیونیست ها را بیشتر می کند


عضو شورای سیاستگذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از تحولات فلسطین فتنه اهانت به قرآن را طراحی و اجرا می کند، - احد کریم خانی عضو شورای سیاستگذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن محکومیت اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک، اظهار داشت: این قبیل اقدامات نشان می دهد برخی دولت های اروپایی برخلاف ژست حقوق بشرمآبانه هیچ احترامی به اسلام و پیروان آن قائل نیستند.

وی اضافه کرد: هتک حرمت قرآن کریم مسأله جدیدی نبوده و ریشه در سیاست های اسلام هراسانه آمریکا و کشورهای غربی دارد که متأسفانه در هفته های اخیر تشدید شده و باعث جریحه دار شدن احساسات بیش از دو میلیارد مسلمان در جهان گردیده است.

این در حالی است که هرگونه توهین به مقدسات دینی و رفتارها و مقررات اهانت آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است.

ارزش های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات بخش بشریت است، باید همیشه مصون از تعرض، اهانت و دست اندازی باقی بماند.

وی با تأکید بر اینکه سوئد و دانمارک در قبال اهانتی که به قرآن کریم صورت گرفته مسئولیت حقوقی دارند، گفت: قطعاً ارتکاب چنین اقدامات وقیحانه ای در صورتی که ادامه یابد و عاملان آن برای محاکمه و مجازات تحویل محاکم قضایی کشورهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریم خانی: اهانت به قرآن نفرت مسلمانان نسبت به صهیونیست ها را بیشتر می کند

کریم خانی: اهانت به قرآن نفرت مسلمانان نسبت به صهیونیست ها را بیشتر می کند