مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:112023-08-04سياسي

امام جمعه اراک: عده ای با شعار آزادی بی عفتی را در جامعه ترویج می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: آزادی در اسلام به معنای آقایی است و نباید بی بند و باری را به معنای آزادی دانست.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف به انسان ارزش می بخشد و انسانیت انسان را کامل می کند، بی حجابی منشا فسادها و بی اخلاقی ها است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه عده ای بابی حجابی به دنبال مقاصد شوم خود هستند، تصریح کرد: شعار آزادی با بی عفتی و بی حجابی منافات دارد، آزادی به معنای بی بندو باری نیست ولی امروز می بینیم عده ای با شعار آزادی بی عفتی را در جامعه ترویج می دهند.

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: شرکت آگاهانه در انتخابات پیشرو انتخاب فرد اصلح می تواند سرنوشت کشور را تغییر داده و مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه را هموار کند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات روحیه امید و انگیزه را در لایه های مختلف جامعه، زنده می کند، گفت: بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام با شرکت در انتخابات نقش برآب می شوند، چرا با شرکت در انتخابات مردم نشان می دهند همچنان  پای آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: عده ای با شعار آزادی بی عفتی را در جامعه ترویج می دهند

امام جمعه اراک: عده ای با شعار آزادی بی عفتی را در جامعه ترویج می دهند