مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-20ورزشي

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با اقتدار و با فاصله زیاد با سایر تیم ها عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای 27 لغایت 29 مردادماه در شهر امان اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط احمدرضا محسن نژاد در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا، یاسین یزدی در وزن 82 کیلوگرم و ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره و امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با 162 امتیاز قهرمان شد و تیم های گرجستان با 89 و ارمنستان با 88 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

با قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان رکورد تاریخی برای کشتی کشور ثبت شد و چهار تیم کشتی آزاد نوجوانان، کشتی فرنگی نوجوانان، کشتی آزاد جوانان و کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

همچنین این تیم ها در رقابت های قهرمانی آسیا نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و کشتی کشور در مدت زمان 2 ماه شاهد 8 قهرمانی در رده های سنی نوجوانان و جوانان بود.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه 8 بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد