مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-11بين الملل

بیانیه سران امنیتی اسبق صهیونیست در مخالفت با اصلاحات قضایی


یک روزنامه عبری نوشت، ده ها تن از روسای اسبق سازمان های امنیتی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با اصلاحات قضایی جنجالی کابینه این رژیم مخالفت کرده و آن را تهدید امنیتی دانستند.

- یک روزنامه عبری نوشت، ده ها تن از روسای اسبق سازمان های امنیتی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با اصلاحات قضایی جنجالی کابینه این رژیم مخالفت کرده و آن را تهدید امنیتی دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد، 169 تن از روسا و سران اسبق ستادها و نهادهای اطلاعاتی-امنیتی رژیم صهیونیستی شامل پلیس، موساد و شاباک در بیانیه ای در مخالفت با اصطلاحات قضایی جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو گفتند، چنانچه دولت، تصمیمات دیوان عالی دادگستری را نادیده بگیرد، تهدیدی امنیتی ایجاد می شود.

این مقامات امنیتی اسبق صهیونیست در این بیانیه نوشتند: عدم پایبندی به احکام دیوان عالی دادگستری باعث فروپاشی ارتش اسراییل و رفتن توانمندی های عملیاتی این ارتش به زیر خط قرمز می شود.

آنها همچنین گفتند، نادیده گرفتن احکام این دادگاه نیروهای اسراییل را در معرض طرح اتهام در دیوان دادگستری بین المللی قرار می دهد.

اوایل مرداد نمایندگان کنست در غیاب نمایندگان جناح اپوزیسیون بند لغو استدلال معقولیت به عنوان بخشی از لایحه جنجالی اصلاحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سران امنیتی اسبق صهیونیست در مخالفت با اصلاحات قضایی

بیانیه سران امنیتی اسبق صهیونیست در مخالفت با اصلاحات قضایی