مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-18سياسي

دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد


دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته و یا مناطق محرومی دارد که از نظر زیرساختی دچار عقب ماندگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز در جمع مردم طبس اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد سفرهای رییس جمهور به اقصی نقاط ایران بودیم اما دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته و یا مناطق محرومی دارد که از نظر زیرساختی دچار عقب ماندگی هایی هستند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور، پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر اول است، گفت: دور دوم سفرهای رییس جمهور در حال انجام است و استان خراسان جنوبی نخستین مقصد در این دور بود که ما شاهد استقبال پرشور مردم بودیم.

قناعت با اشاره به سیاه نمایی دشمن برای اتمام نظام افزود: دشمنان ما به خاطر تحریم ها و بی کفایتی برخی مدیران داخلی، شایعه پراکنی می کردند که کار نظام تمام است اما مردم انقلابی خراسان جنوبی در زمان کرونا دیداری باشکوه در فضای باز با رییس جمهور داشتند که بیانگر انقلابی بودن و ولایی بودن مردم استان است.

وی تصریح کرد: مردم استان کم برخوردار خراسان جنوبی در کمک به عتبات در کشور، رتبه نخست را کسب کرده، دبیرخانه صحن امام محمدباقر (ع) در کاظمین از بین 6 استان منتخب کشور، به استان خراسان جنوبی سپرده شده که نشانگر بصیرت بالای مردم این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد

دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد