مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-01حوادث

خودروی سواری با 1100 لیتر گازوییل در خراسان جنوبی متوقف شد


فرمانده انتظامی شهرستان خوسف خراسان جنوبی از کشف یک هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی یک خودرو سواری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان خوسف خراسان جنوبی از کشف یک هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی یک خودرو سواری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اکبری، امروز سه شنبه 10 مرداد اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان خوسف در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان به یک سواری پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی این خودرو شوتی یک هزار و 100 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی سواری با 1100 لیتر گازوییل در خراسان جنوبی متوقف شد

خودروی سواری با 1100 لیتر گازوییل در خراسان جنوبی متوقف شد