مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-22سياسي

انقلابی گری شهید «امید خوب» به روایت مادر و همسر شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ«ع»


شهید امید عادتش بود نسبت به اتفاقاتی که در مملکت می افتاد بی تفاوت نباشد و همیشه یک جبهه حق و یک جبهه باطل وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ ع به سراغ مادر و همسر شهیدان خوب رفتیم که در حادثه تروریستی 4  آبان 1401 عزیزان خود را در آن حاذثه خونین از دست داد.

مادر و همسر شهیدان خوب گفت: شهید امید عادتش بود نسبت به اتفاقاتی که در مملکت اتفاق می افتد بی تفاوت نباشد و همیشه یک جبهه حق و یک جبهه باطل وجود دارد و باید موضع خود را مقابل این دو جبهه مشخص کنیم که در جبهه حق قرار داریم یا جبهه باطل و اگر در جبهه حق قرار گرفتیم باید برای حق بودن و حق ماندن تلاش کرد.

  خانم اشرف خوبی نژاد افزود: امید همیشه به این واقعیت معتقد بود و چون در جبهه حق بود در همین راه قلم می زد و مطالبی برای فضای مجازی می نوشت، مانند مطلب خیلی خوبی که برای هواپیمای مسافربری که توسط آمریکا ساقط شد بنام پرواز 655 فراموش نخواهد شد نوشته بود.

  وی ادامه داد: پسرم امید می گفت امروز حضرت آقا دستور جهاد تبیین داده و باید در این جنگ ترکیبی که دشمن شروع کرده مبارزه کنیم و برای مبارزه هر کاری می توانیم انجام دهیم، مخصوصاً در فضای مجازی که دشمن هر باطلی را حق جلوه می دهد و جوان ها و نوجوانها به علت ناآگاهی به راحتی فریب می خورند و تحت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی گری شهید «امید خوب» به روایت مادر و همسر شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ«ع»

انقلابی گری شهید «امید خوب» به روایت مادر و همسر شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ«ع»