مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-30اقتصادي

تأمین آب شرب مردم سرزمین زاینده رود با تانکر


وعده بهره برداری خط اضطرار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ درسال 1401 محقق نشد و در تابستان 1402 با گرم شدن هوا و افزایش مصارف، آب شرب مردم دیار زاینده رود در روزهایی با تانکر تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  همه ساله با فرارسیدن فصل گرم سال و بالا رفتن میزان مصرف آب، معضل قطعی آب، گریبان گیر مردم اصفهان می شود، قطعی های مکرری که به تناسب شدت گرما سبب افت فشار آب و مشکلات فراوان می شود.

در هوای گرم و سوزان شهر اصفهان، مردم این کلان شهر از قطعی های پی در پی آب گلایه دارند، گلایه ای که هر سال با آغاز فصل گرما شروع و با پایان این فصل تمام می شود و گویا جز گذراندن فصل، درمان دیگری ندارد.

در حالی دومین ماه تابستان آغاز شده است که در چند روز گذشته مردم در نقاط مختلف شهر اصفهان با مشکل کم آبی و در برخی مناطق قطعی آب دست به گریبان هستند.

قطعی آب در اصفهان مربوط به امسال و سال گذشته نیست، مردم این کلان شهر هر سال در فصل تابستان با این معضل روبرو هستند، معضلی که هرچند مردم آن را فریاد می زنند اما حل نمی شود و گویی گوش شنوایی برای این حل معضل وجود ندارد.

منطقه چهار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هر سال با شروع فصل تابستان و روند افزایشی دما و به دنبال آن افزایش مصرف آب، همواره با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه بوده است، محله مول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب مردم سرزمین زاینده رود با تانکر

تأمین آب شرب مردم سرزمین زاینده رود با تانکر