مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-25سياسي

مرکز کارآفرینی جامعه زنان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد


مرکز کارآفرینی شماره دو جامعه زنان شهرستان بندرلنگه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرکز کارآفرینی شماره دو جامعه زنان شهرستان بندرلنگه صبح امروز با حضور مراد زاده فرماندار، سرهنگ تابش جانشین سپاه، فرهمندنیا شهردار، صحراییان رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اوژن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانی رییس اداره کار، طاهره ساهور مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان در این بندر افتتاح شد.

 مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در حاشیه افتتاح این مرکز با تشکر از  بسیج این شهرستان به جهت راه اندازی این مرکز افزود: مرکز کارآفرینی جامعه زنان در راستای ماموریت خود برای ترویج توسعه پایدار، توان افزایی زنان، و رویکردهای جماعت محور در توسعه جامعه محلی بسیار حائز اهمیت است.

 وی با اشاره به حمایت دولت  از کسب و کار های کوچک و مشاغل خانگی، گفت: از برکات این مرکز  می توان به آموزش  صنایع دستی، صنایع تبدیلی و تزیینی در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینی نام برد.

رییس شورای اداری شهرستان بندرلنگه ضمن تقدیر از زحمات جامعه زنان تأکید کرد: در کنار آموزش مشاغل خانگی باید آموزش بازاریابی و فروش محصولات نیز به بانوان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کارآفرینی جامعه زنان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

مرکز کارآفرینی جامعه زنان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد