مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-19فرهنگي

رضا میرکریمی درباره «رییسعلی دلواری» فیلم می سازد


رضا میرکریمی پروانه ساخت فیلم سینمایی «رییسعلی» را گرفت و پیش بینی می شود که این فیلم که درباره سردار تنگستان رییسعلی دل واری است ، پیش تولیدش پاییز آغاز شود.

- رضا میرکریمی پروانه ساخت فیلم سینمایی رییسعلی را گرفت و پیش بینی می شود که این فیلم که درباره سردار تنگستان رییسعلی دل واری است ، پیش تولیدش پاییز آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،رییسعلی با همراهی دیگر مشروطه خواهان، بوشهر را از حاکمیت استبداد محمدعلی شاه قاجار خارج کرد.

در سال 1287 خورشیدی/ 1908 میلادی به درخواست ملاعلی تنگستانی و سید مرتضی مجتهداهرمی که مخالف استبداد محمدعلی شاه بود، بوشهر را تصرف کرد و حدود 9 ماه شهر را در کنترل داشت.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با 9 فیلم نامه موافقت کرد.

فیلم نامه های: صیاد به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی جواد افشار و نویسندگی حسین تراب نژاد اصفهانی، میرو به تهیه کنندگی سعید الهی نیا، کارگردانی حسین ریگی لادز و نویسندگی حسین ریگی لادز ‏و مهدی معبودی، مرمر و چند زن دیگر به تهیه کنندگی علی حجازی مهر ‏و غلامرضا کریمی، کارگردانی غلامرضا کریمی و نویسندگی غلامرضا کریمی ‏و بیتا فلاحی، عروسی در برف به تهیه کنندگی و کارگردانی و نویسندگی محمدرضا رحمانی، صبحانه با ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا میرکریمی درباره «رییسعلی دلواری» فیلم می سازد

رضا میرکریمی درباره «رییسعلی دلواری» فیلم می سازد